środa, 8 grudnia 2010

Sterowanie bramy garażowej jednoskrzydłowej

Witam,
Chcę przedstawić tani sposób na sterowanie bramy garażowej.
Do budowy układu sterującego użyłem silnika wycieraczek, trzech łańcuchów rowerowych, jednej zębatki rowerowej, jednego zawiasu do drzwi i kilku innych elementów.

Postanowiłem samemu zbudować taki układ do otwierania bramy garażowej, ponieważ dzwoniłem do kilku firm z zapytaniem o cenę automatyki i cena takiego automatu to koszt 1000zł +montaż.

Niedługo przedstawię  szczegółowy opis i zdjęcia automatyki do otwierania bramy garażowej.

Macie pytania to pytajcie.
Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr

2 komentarze:

  1. witam,

    i jak wyglada obecnie projekt automatyki do otwierania bramy garazowej ??, szkoda ze ludzie jakos nie bardzo sa aktywni na twoim blogu, wydaje mi sie ze chyba go po prostu nie widac. Widze ze chciales byc bardzo innowacyjny i pomysllwy ale jak widac nasze spoleczenstwo chyba spi ... a szkoda, ciekawy bylby ten blog jak bys dalej realizowal swoje pomysyly.
    pozdr
    raf

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Obecnie projekt jest na ukończeniu, automatyka jest zrobiona w 90%. Siłowniki do odblokowywania bramy zamontowane(siłowniki zamka centralnego uniwersalne pięcio przewodowe na 12V. Jak się zrobi cieplej to zmontuję całość i zamieszczę zdjęcia i filmik bramy garażowej w akcji.

    Długo mnie tu nie było mam mało czasu ale się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń